Відеореклама в маршрутках відновлюється. Як і малий та середній бізнес. Знову!

Карантин в Україні, який впроваджений з метою нейтралізації пандемії коронавірусу COVID-19, нагадує більше змову великого бізнесу проти малого та середнього. Адже владі неможливо пояснити, за весь час карантину працювали супермаркети з постійним натовпом, а поруч були закриті малі магазини, де кількість відвідувачів апріорі була обмежена.

Мова не йде про те, що карантин не потрібен, і треба було йти за шведською моделлю. Хоча, лише через певний час стане відомо, яка модель – збереження демократії чи перехід на поліцейське управління – були більш ефективними у подоланні коронавірусу. І не виключено, що правда про карантин чимось нагадуватиме історію про хімічну зброю у Саддама Хусейна (вірніше, її відсутність). Нас може дивувати феномен фашизму чи сталінізму, і те, наскільки народи ставали маріонетками у руках вождів. Але чи зробили ми з цього уроки? І чи не стали маріонетками у руках нових вождів? І чи не стали ще ми більш маніпульованими у руках ЗМІ, тим більше, що додалися ще й соціальні медіа? Промивання мізків досягло апогею чи можна ще більше? Як завжди, запитань  більше, ніж відповідей…

Але то вже занадто глобально. Нас у першу чергу хвилюють подвійні стандарти  влади щодо різних бізнесів. Не хотілося б влазити в політику, але дуже багато кроків влади неоднозначні, і фактично нанесли серйозний удар і без того слабкій та вразливій українській економіці, паралізувавши її майже на два місяці. І наслідки від цього тим, хто працює, доведеться розгрібати як мінімум до кінця року.

На жаль, карантині обмеження торкнулися і транспорту, де зосереджена наша відеореклама. І хоча транспорт з певними перебоями працював, однак серйозні обмеження по кількості пасажирів та жорсткі обмеження щодо малого та середнього бізнесу (основна категорія наших клієнтів) фактично змусили нас заморозити свою діяльність на півтора місяці.

Зараз ми, як і решта економіки України, поступово відновлюємося. Тому розпочали активну фазу роботу з клієнтами. Хоча працювати після карантинного Армагеддону із малим та середнім бізнесом ой як непросто. І це при тому, що частина цього бізнесу закрилася або ж закриється згодом. А оскільки карантин формально ще не завершився, і влада нічого певного не обіцяє, то існування малого та середнього бізнесу в умовах форс-мажору виглядає як виживання.

Ну що ж. Не звикати. Виживемо! У черговий раз)

 

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *