Новини

Із 92-го маршруту переходимо на 87-й

Маршрут 92 номер 0623

Маршрут №92 стає…

 

 

 

 

 

 

 

Маршрут 92 (87) номер 2663

маршрутом №87

Із 15 квітня 2019 року автобуси із моніторами, які раніше рухалися за маршрутом №92 (Залізний вокзал “Запоріжжя-2” – цвинтар Св. Миколая).

За роз’ясненнями ми звернулися до директора ТОВ “Місто ТВМ” Івана Данюка.

“Справа в тому, що після запуску маршруту №39 (Залізничний вокзал – Нікопольський поворот), який обслуговують крупногабаритні автобуси (МАЗи), утворилася додаткова конкуренція на цьому напрямку,  – повідомляє Іван Данюк.  – Адже цей маршрут частково співпадав із маршрутом №92, який обслуговувався нашим партнером – перевізником ТДВ “Автопарк №12310”.

Звичайно, співпадіння цих маршрутів не повне. Адже маршрут №39 пролягає по проспекті Соборному, тоді як маршрут №92 – по вулиці Перемоги. Але у решті маршрут практично співпадає. А це означає, що студенти з університетського містечка (ЗНУ, ЗНТУ) або пасажири з Бабурки отримали вибір – їхати на “Богдані” пасажиромісткістю 35 осіб або ж новому “МАЗі” пасажиромісткістю 80 пасажирів.

Поява 11 “МАЗів” зробила маршрут №92 нерентабельним, відтак, перевізник вирішив перекинути наявні машини на маршрут №87 (пр. Металургів – Аптека (вул. Рубана). Цей маршрут не настільки довгий, та все ж достатньо насичений, адже пасажирів, які бажають дістатися із перетину двох проспектів (Соборного і  Металургів) на Бабурку завжди вистачало.

Відтак, ТОВ “Місто ТВМ” продовжує займатися відеорекламою в маршрутках, і ні в якому разі не планує зменшувати кількість моніторів через переформатування в транспортній сітці міста. Єдине, що може тимчасово (на тиждень-другий) вплинути на кількість моніторів – це модернізація. Але наші клієнти не бояться цього слова, оскільки воно означає покращення прозорості рекламних кампаній та їх адаптованість під індивідуальні потреби”, – підсумував Іван Данюк.

ТОВ “Місто ТВМ” покидає ринок міжміських пасажирських перевезень

Маршрут на Пологи

Із 17 лютого 2018 року ТОВ “Місто ТВМ”  встановило один із своїх моніторів на маршрут Автовокзал “Запоріжжя-1” – Пологи. А вже 23 березня 2019 року цей монітор був знятий і замінений на маршрут №80 (ТЦ Metro – Порт).

Із чим пов’язані такі зміни?

Про це ми запитали директора ТОВ “Місто ТВМ” Івана Данюка.

“Коли ми встановлюємо монітор в ту чи іншу маршрутку, для нас важливо не стільки прозвітувати перед клієнтами про кількість встановлених моніторів і розширення географії маршрутів. Набагато важливіша ефективність реклами, яка зумовлена багатьма чинниками, одним із яких є пасажиропотік.

Було дуже цікаво попробувати відеорекламу в міжміському транспорті. Адже частина клієнтів була налаштована на те, щоб вийти за рамки міста Запоріжжя. Аргументація була такою, що у жителів Запоріжжя виробився імунітет проти шквалу реклами, тоді як жителі райцентрів не настільки загартовані рекламою.

Що ж вийшло насправді?

По-перше, одна машина на одному з приміських маршрутів не зробила погоди. По-друге, Пологівський напрямок виявився аж надто перевантажений автобусами. Часова різниця між деякими маршрутами на/з Запоріжжя складає лише 5 хвилин, хоча у більшості випадків середній інтервал руху складає 15-20 хвилин. Звичайно, одна машина на фоні такого величезного автопарку легко загубиться. Але ж, можливо, жителі Полог чи жителі Запоріжжя люблять навідувати одне одних, тому й стільки маршрутів відкрили.

Посидівши на пасажирському кріслі маршрутки, ми вивчили ситуацію. Вона подібна до тої, що спостерігається на міських маршрутах. Як і в Запоріжжі, тут є свій час пік (вранці та увечері), і є своє спади – у середині робочого дня. Але якщо міська маршрутка за день робить 7-8 кругів (рейсів туди-назад), то міжміська – всього 2 круги. А це значить, що пасажиропотік значно поступається рівню запорізької маршрутки.

Ще один чинник, що вплинув на прийняття рішення про зняття монітора з міжміського маршруту – це зворотній зв’язок.

Адже не лише клієнти відслідковують ефективність нашої реклами з допомогою зворотнього зв’язку, а цим “грішимо” і ми. Побачивши відеорекламу в маршрутках, нам часто телефонують і приватні підприємці, і менеджери різних рівнів. І ми фіксуємо, в якій маршрутці побачили нашу рекламу. На жаль, з Пологівського напрямку дзвінків було небагато. Мабуть, приватні підприємці та менеджери добираються в Запоріжжя іншим транспортом.

Куди ми поставили “Пологівський” монітор? На даний момент питання про розширення відеореклами в маршрутках не йдеться, аж поки не буде закінчено модернізацію моніторів. До речі, модернізований монітор було встановлено замість “старого”. У нас достатньо моніторів, що провести географічне розширення, але на даний момент важливіше закінчення модернізації. Зараз є 9 моніторів, які дозволяють тримати руку “на пульсі” відеореклами. Модернізація решти – не за горами.

Чи можливе повернення на міжміський ринок пасажирських перевезень? У принципі це буде цікаво, але є сенс це робити комплексно. Однак ми до цього поки що не готові. Це справа віддаленої перспективи.

Гібридний маршрут 73/14

  • Інколи в тому, що відбувається із маршрутами автобусів, непросто розібратися.

Так 13 серпня запустили укорочений 14-маршрут,  але вже до кінця серпня машини з цього маршруту повернулися на 73-й.

Але якщо ви сподівається, що на цьому автобусна епопея закінчилася, то ви помиляєтеся.

Нині 14-й маршрут працює в будні, а 73-й – у вихідні.

Однак,  для нас у цьому  є свої плюси.

Адже фактично відеореклама крутиться на двох маршрутах, що лише на руку рекламодавцям.

Коротка реанімація 14 маршруту скінчилася

Ще не так давно (13 серпня) ми писали про відродження укороченого 14-го маршруту.

Але мало того, що цей маршрут був укорочений і викликав постійну плутанину в жителів Кічкасу, так він ще й довго не проіснував.

Наразі, три монітори їздять, як і раніше, 73-м маршрутом.

“Без коментарів”, – так прокоментував рішення міської влади Іван Данюк, директор ТОВ “Місто ТВМ”.

Тестування нової системи відеореклами

20180823_110617

ТОВ “Місто ТВМ” приступило до тестування нової системи відеореклама в маршрутках.

“Нова система дозволить провести кастомізацію відеореклами в маршрутках, – заявив Іван Данюк,  директор ТОВ “Місто ТВМ”. – Якщо зараз клієнти замовляють рекламу “оптом” – платять за усі 22 машини, то після впровадження нової системи вони можуть обирати маршрути,  кількість машин та період початку та закінчення рекламної кампанії. Ну і, звісно,  постійно  працюватиме контроль роботи моніторів та машин. Зараз моніториег роботи моніторів відбувається лише щотижня, тоді як після модернізації це буде фактично у режимі онлайн”.

На жаль, впровадження нової системи відбувається не так швидко, як хотілося, оскільки треба перевірити усі параметри, в тому числі й звук. А це “Ахілесова” п’ята у відеореклама в транспорті.

“Але ми впевнені в успішності випробовувань та сподіваємося, що до 2019 року нова система запрацює повністю”, – завершив Іван Данюк.

Із 13 серпня наші монітори працюють на 14-ому маршруті

DSC04698

Як повідомлялося в попередній статті Зміни в маршрутах три маршрутки (держномери 5838, 0834 і 8512), які їздили 73 маршрутом – Набережна – ЗТМК, перейшли на новий маршрут №14.

Це сталося У день написання статті – 13 серпня.

Пасажири потроху звикають до нового маршруту, і вже сьогодні автобус був заповнений не менше, ніж багато в чому подібний по маршруту автобус №54.

Але проблема в тому, що люди як і раніше запитують, чи маршрутка їде до залізничного вокзалу чи ринку Анголенка.

Пам’ять про “довгий” 14-й маршрут ще не вмерла…

Зміни в маршрутах

Незабаром нашу рекламу побачать на 14 маршруті

Жителі Кічкаса вже забули той час, коли з допомогою 14 маршруту вони могли без пересадок добратися до залізничного вокзалу.

Адже цей маршрут скасували приблизно рік тому.

І от його відновлюють, щоправда, в укороченому варіанті: Кічкас – вул. Перемоги – ТЦ “Амстор”.

Тепер маршрутки з моніторами, які їздили по 73-ому маршруті (держномери 5838, 0834, 8512), тепер будуть рухатися до ТЦ “Амстор” на вул. Перемоги 64.

На жаль, жителі Кічкаса й надалі не зможуть добратися до залізничного вокзалу без пересадок,  але в 14-ому маршруті, принаймні, з відеорекламою їм буде їхати веселіше.