Чи потрібно брати участь у виставках?

Виставки – один із чинників рекламної стратегії просування компанії на ринку.
Але наскільки важливий – от у чому питання…
Якщо у 1990-х роках виставки були дуже ефективним знаряддям рекламної кампанії, то вже із 2000-х відчувається розчарування та зменшення кількості учасників. І справа не лише в тому, що збільшилась кількість власне організаторів та самих виставок, але й зник ажіотаж у відвідувачів.
Власне, нічого особливого не відбулося, крім насичення ринку і пов’язаного з ним зменшення інтересу до продуктів та послуг. Щоб знайти товар чи послугу не обов’язково йти на виставку – достатньо зайти в інтернет та задати ключові слова в пошуковій системі.
Значення виставок значно зменшилося, але чи значить це, що варто взагалі від них відмовитися?
Навряд чи. За власним досвідом скажу, що брав участь не в одній виставці. Миттєвого ефекту (“гарячих продажів”) під час чи відразу ж після виставки не варто очікувати. Але це чудовий майданчик для перспективного співробітництва. Тому ми й надалі будемо приймати участь у різних виставках – і необов’язково профільних.
Іван Данюк, директор ТОВ “Місто ТВМ”

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *