Перші результати від “освоєння” Кічкаса

Так історично склалося, що за час існування ТОВ “Місто ТВМ” (а це 6,5 років) масив Павло-Кічкас залишався без телереклами в маршрутках.
Не буду вдаватися в причини цього, а лише скажу, що ефект від запуску телереклами на Кічкас фірма відчула уже за 10 днів. Перший дзвінок від потенційного клієнта пролунав о 8.05, коли я лише збирався на роботу, а інший застав мене уже в офісі – о 9.26. Обидва клієнти побачили телерекламу в маршруті №73. І це сталося після запуску лише одної машини. А у наших планах запуск як мінімум ще одної, а то може й усіх чотирьох машин.
Про що це свідчить?
По-перше, рішення про запуск телереклами в маршрутках на Кічкас, як одного з найбільш привабливих видів реклами на транспорті, було правильне, і навіть запізнілим.
По-друге, можна буде спостерігати зростання інтересу до реклами не лише потенційних рекламодавців, а й їх потенційних клієнтів. А те, що телерекламу на Кічкасі помітили споживачі, я можу сказати із впевненістю, оскільки сам живу там і чую місцеві розмови і настрої.
Очікуємо на запуск другої машини, який може відбутися уже в цю неділю. Хоча, не будемо казати напевно, оскільки завжди виникають якісь перепони.
Коротше, ми сподіваємося…
Іван Данюк,
директор ТОВ “Місто ТВМ”
(Телереклама в маршрутках)

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *