Модернізація – час настав!

Отож, з початку серпня ми почали тестування нової системи відеореклами транспорті, яка кардинально змінить взаємовідносини із рекламодавцями.

По-перше, рекламодавець зможе обирати на скількох маршрутах (і навіть –  маршрутках) він зможе розмістити свою рекламу.

По-друге, рекламодавець зможе вибирати період рекламної кампанії – чи то 1 день, чи 10-ть, чи 31. На даний момент запуск і ротація роликів відбувається щосуботи.

По-третє,  рекламодавець може вибрати час трансляції – уранці,  вдень чи увечері. Зараз записується годинна збірка, яка транслює однакову кількість повторів протягом дня.

По-четверте, моніторинг роботи моніторів в режимі онлайн і можливість деталізованого звіту щодо кількості виходів.  Зараз цей моніторинг здійснюється раз в тиждень.

Звичайно,  модернізація потребує коштів, що може сповільнити її впровадження, але час її настав.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *